Naše stránky využívají cookies. Seznam cookies a jejich vymazání lze provést v nastavení prohlížeče. Souhlasím, zavřít upozornění.

Často kladené otázky

Níže uvádíme soupis nejčastěji pokládaných dotazů. Pokud zde ten svůj nenajdete, tak nás neváhejte kontaktovat.

Můžu si zboží vyzvednout osobně?
Ano. Zboží je možné vyzvednout v některém z našich Matcha Pointů nebo na výdejním místě Zásilkovna.cz

Nepodařila se mi platba kartou on-line. Co dál?
Ihned po neúspěšné platbě on-line máte možnost změnit způsob platby. Pokud chcete zopakovat platbu kartou, tak nás kontaktujte a my Vám vygenerujeme novou výzvu k platbě.

Lze zaslat zboží Českou Poštou na dobírku?
Bohužel ne, tuto možnost nenabízíme.

Jsem u Vás již dlouho registrován, ale nemůžu se přihlásit. Co s tím?
Po změně našeho e-shopu došlo k novému uložení uživatelských účtů. Při tom došlo k resetu hesla. Požádejte na stránce "Zapomenuté heslo" o nové a přihlášení bude opět funkční.

Rychlý kontakt

Teanergy.cz
Telefon: +420 775 100 070
E-mail: info@teanergy.cz

On-line platby

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, Sberbank, QR platba

Další výhody

 

Facebook

 
Nakupujete Matcha Tea pravidelně?

Staňte se členy programu Teanergy Club a získejte slevy či zajímavé odměny.

Více informací Přihlášení Registrace