Často kladené otázky
Níže uvádíme soupis nejčastěji pokládaných dotazů. Pokud zde ten svůj nenajdete, tak nás neváhejte kontaktovat.
Můžu si zboží vyzvednout osobně?
Ano. Zboží je možné vyzvednout v některém z našich Matcha Pointů nebo na výdejním místě Zásilkovna.cz
Nepodařila se mi platba kartou on-line. Co dál?
Ihned po neúspěšné platbě on-line máte možnost změnit způsob platby. Pokud chcete zopakovat platbu kartou, tak nás kontaktujte a my Vám vygenerujeme novou výzvu k platbě.
Lze zaslat zboží Českou Poštou na dobírku?
Bohužel ne, tuto možnost nenabízíme.
Jsem u Vás již dlouho registrován, ale nemůžu se přihlásit. Co s tím?
Po změně našeho e-shopu došlo k novému uložení uživatelských účtů. Při tom došlo k resetu hesla. Požádejte na stránce "Zapomenuté heslo" o nové a přihlášení bude opět funkční.